Показники
вихова ності
|
Ознаки прояву різних рівнів вихованості
| |||
4 – високий
|
3 — середній
|
2 - низький
|
1 - дуже низький
| |
Суспільно-політична активність
|
Добре знає і правильно оцінює політичні події.
|
Знає і правильно оцінює політичні події.
|
Політично недостатньо поінформований, не вміє оцінювати політичні явища.
|
Політичними подіями не цікавиться.
|
Патріотизм
|
Цікавиться історією і культурою Батьківщини, пишається нею.
|
Цікавиться історією і культурою Батьківщини.
|
Мало цікавиться історією Батьківщини.
|
Нехтує історією і куль турою своєї країни.
|
Громадянська відповідаль ність
|
Добре знає конституційні права людини і закони держави. Проявляє ініціативу і самостійність у боротьбі з порушеннями дисципліни.
|
Знає конституційні зако ни, дотримується їх, бере участь у боротьбі з по рушеннями дисципліни і правопорядку.
|
Недостатньо знає закони, подеколи не дотримуєть ся правопорядку, потре бує додаткового контро лю з боку дорослих.
|
Порушує дисципліну і правопорядок, потребує постійного контролю.
|
Ощадливе ста влення до шкі льного майна
|
Показує приклад дбайливого ставлення.
|
Береже особисте і держа вне майно.
|
Недостатньо бережливий, бере участь в акціях еко номії та бережливості лише в разі вимоги з боку старших.
|
Марнотратний, завдає збитків шкільному і державному майну.
|
Допитливість
|
Усвідомлює особисту і суспільну значимість знань, добре вчиться, охоче допомагає товари шам.
|
Усвідомлює особисту сус пільну значимість знань. Вчиться на повну силу, бере участь у пізнавальній діяльності в школі та класі.
|
Не усвідомлює значення знань, вчиться не на по вну силу, бере участь у пізнавальній діяльності, проте лише під контро лем і за вимогою.
|
Вчиться погано, інтересу до знань не виявляє.
|
Працьовитість
|
Усвідомлює особисте та суспільне значення праці, творчо ставиться до праці.
|
Усвідомлює особисту та суспільну значимість пра ці, відповідальний, бере участь у трудових акціях, які організовують у школі та поза її межами.
|
Працює при наявності спонукань і контролю з боку дорослих і товари шів.
|
Не любить працювати, ухиляється від праці, незважаючи на вимоги.
|
Гуманність
|
Присікає брутальність, погане ставлення до людей, піклується про навколишніх.
|
Піклується про навколи шніх, бере участь в акці ях добрих справ, але не втручається у випадки брутальності інших.
|
Допомагає навколишнім і товаришам за дорученнями вчителя або колективу.
|
Недоброзичливий,
грубий.
|
Цілеспрямова ність
|
Усвідомлює, ким і яким хоче стати, прагне знань у сфері обраної професії.
|
Усвідомлює, ким хоче стати, проте не виявляє наполегливості в здобу ванні знань з обраної професії.
|
Чітко не знає, ким хоче стати. У виборі професії зважає на поради товаришів, рекомендації сім'ї.
|
Щодо спеціальності не визначився, до подальшого навчання не готу ється.
|
Вимогливість до себе,прагнення до самовдоскналення
|
Об'єктивно оцінює свої пізнавальні здібності і риси характеру, наполегливо працює над собою.
|
Об'єктивно оцінює свої пізнавальні здібності і риси характеру, але недостатньо наполегливо працює над собою
|
Не самокритичний, самооцінка завищена, працювати над собою не вміє і потребує постійного стимулювання з боку товаришів і педагогів.
|
Не самокритичний і не вимогливий до себе, негативно сприймає об'єктивні оцінки своїх навчальних можливостей і рис характеру
|
Критерії вихованості класного колективу
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар