Критерії вихованості класного колективу


Показники
вихова ності
Ознаки прояву різних рівнів вихованості




4 – високий

3 — середній

2 - низький
1 - дуже низький
Суспільно-політична активність
Добре  знає  і правильно оцінює політичні події.
Знає і правильно оцінює політичні події.
Політично    недостатньо поінформований, не вміє оцінювати         політичні явища.
Політичними подіями не цікавиться.
Патріотизм
Цікавиться    історією     і культурою  Батьківщини, пишається нею.
Цікавиться історією і культурою Батьківщини.
Мало цікавиться історією Батьківщини.
Нехтує історією і куль турою своєї країни.
Громадянська відповідаль ність
Добре знає конституційні права  людини  і   закони держави. Проявляє ініціативу   і  самостійність  у боротьбі з порушеннями дисципліни.
Знає конституційні зако ни, дотримується їх, бере участь у боротьбі з по рушеннями дисципліни і правопорядку.
Недостатньо знає закони, подеколи не дотримуєть ся  правопорядку,  потре бує додаткового контро лю з боку дорослих.
Порушує дисципліну і правопорядок, потребує постійного контролю.
Ощадливе ста влення до шкі льного майна
Показує               приклад дбайливого ставлення.
Береже особисте і держа вне майно.
Недостатньо бережливий, бере участь в акціях еко номії   та   бережливості лише в разі вимоги з боку старших.
Марнотратний, завдає збитків шкільному і державному майну.
Допитливість
Усвідомлює  особисту   і суспільну        значимість знань,     добре    вчиться, охоче допомагає товари шам.
Усвідомлює особисту сус пільну значимість знань. Вчиться на повну силу, бере участь у пізнавальній діяльності в школі та класі.
Не усвідомлює значення знань, вчиться не на по вну силу, бере участь у пізнавальній   діяльності, проте лише  під контро лем і за вимогою.
Вчиться погано, інтересу до знань не виявляє.
Працьовитість
Усвідомлює особисте  та суспільне значення праці, творчо ставиться до праці.
Усвідомлює особисту та суспільну значимість пра ці, відповідальний, бере участь у трудових акціях, які організовують у школі та поза її межами.
Працює    при   наявності спонукань і контролю з боку дорослих і товари шів.
Не любить працювати, ухиляється від праці, незважаючи на вимоги.
Гуманність
Присікає     брутальність, погане ставлення до людей, піклується   про навколишніх.
Піклується про навколи шніх, бере участь в акці ях добрих справ, але не втручається у випадки брутальності інших.
Допомагає навколишнім і товаришам за дорученнями вчителя або колективу.
Недоброзичливий,
грубий.
Цілеспрямова ність
Усвідомлює, ким і яким хоче стати, прагне знань у сфері обраної професії.
Усвідомлює, ким хоче стати, проте не виявляє наполегливості в здобу ванні знань з обраної професії.
Чітко не знає, ким хоче стати. У виборі професії зважає  на   поради товаришів, рекомендації сім'ї.
Щодо спеціальності не визначився, до подальшого навчання не готу ється.
Вимогливість до себе,прагнення до самовдоскналення
Об'єктивно  оцінює   свої пізнавальні   здібності    і риси характеру, наполегливо працює над собою.
Об'єктивно  оцінює   свої пізнавальні   здібності    і риси характеру, але недостатньо наполегливо працює над собою
Не самокритичний, самооцінка завищена, працювати над собою не вміє і потребує постійного стимулювання з боку товаришів і педагогів.
Не самокритичний і не вимогливий до себе, негативно сприймає об'єктивні оцінки своїх навчальних можливостей  і рис характеру

Немає коментарів:

Дописати коментар