Показники вихованості
|
Ознаки прояву вихованості
|
|||
Яскраво проявляються
(5)
|
Проявляються
(4)
|
Слабо проявляються (3)
|
Не проявляються
(2)
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
Доброта, чуйність
|
Добрий, турботливий, охоче допомагає всім, хто
потребує його допомоги, організовує на добрі справи товаришів
|
Сам добрий, чуйний, завжди допоможе в скрутну
хвилину, але інших на добрі справи не мобілізує
|
Допомагає іншим, якщо доручає вчитель або
колектив
|
Недоброзичливий, грубий з товаришами
|
Чесність і правдивість
|
Вірний своєму слову: правдивий з учителями,
товаришами, добровільно признається в своїх проступках і того ж вимагає від
інших
|
Вірний своєму слову, правдивий з учителями і
товаришами, зізнається в своїх проступках, але не вимагає чесності від інших.
|
Не завжди виконує обіцянки, не відразу
зізнається в своїх проступках, а лише після засудження старшими, товаришами
|
Часто не щирий, обманює товаришів, вчителів.
|
Простота і скромність
|
Простий і скромний, схвалює ці якості у інших.
|
Сам простий і
скромний, але не цікавиться чи мають ці якості інші.
|
Простий і скромний в
присутності старших і педагогів.
|
Тримається зверхньо, зневажливо ставиться до
товаришів.
|
Ставлення до оточуючих
|
Ввічливий, з повагою ставиться до всіх вчителів,
сторонніх людей, однокласників (вітається, поступається місцем, пропускає
вперед себе старших, дівчаток, молодших). Дотримується правил етикету,
християнської моралі.
|
Ввічливий, з повагою ставиться до своїх
вчителів, товаришів, батьків однокласників, але ігнорує інших педагогів та
сторонніх. Не завжди дотримується правил етикету та християнської моралі.
|
Проявляє ввічливість лише за умови постійного
нагадування та контролю з боку дорослих. Не завжди дотримується принципу
загальнолюдської моралі в спілкуванні з товаришами, часто не дотримується
правил етикету. В з’ясуванні стосунків між товаришами дозволяє собі фізичне
приниження інших.
|
Відливий лише по відношенню до знайомих людей. У
спілкуванні з товаришами допускає вживання ненормативної лексики. Часто є
ініціаторам бійки. Вітається лише у відповідь. Заходячи в приміщення не
знімає шапку.
|
Дисциплінованість
|
Зразково поводиться, самостійно дотримується
правил
|
Добре поводиться незалежно від наявності чи
відсутності контролю, але не вимагає хорошої поведінки від інших.
|
Дотримується правил поведінки при умові
вимогливості і контролю з боку дорослих і товаришів.
|
І при наявності вимог з боку педагогів і
товаришів порушує дисципліну, слабо реагує на зауваження
|
Обов’язок і відповідальність
|
Виконує громадські доручення охоче,
відповідально і з бажанням, вимагає такого ж ставлення і від інших. Береже
шкільне майно, прагне побудити до цього інших.
|
Виконує громадські доручення охоче,
відповідально, але не вимагає цього від інших
|
Неохоче виконує доручення, а тільки при умові
контролю з боку вчителів та товаришів.
|
Ухиляється від доручень, безвідповідальний.
|
Бережливість
|
Береже шкільне майно, прагне побудити до цього
інших.
|
Сам бережливий, але не цікавиться чи бережливий
товариш.
|
Проявляє бережливість, якщо відчуває контроль з
боку вчителів і старших вчителів.
|
Не бережливий, псує шкільне майно і лагодить
його тільки після настійливих вимог.
|
Відповідальне ставлення до навчання
|
Вчиться в повну силу, проявляє інтерес до знань,
трудолюбивий і старанний, добивається хороших результатів в учінні, сам охоче
допомагає товаришам
|
Вчиться в повну силу, проявляє інтерес до знань,
добре вчиться сам, але товаришам допомагає лише тоді, коли доручають або
просять.
|
Вчиться не в повну міру сил, не проявляє інтерес
до навчання і старанності, вимагає постійного контролю, байдужий до навчання
товаришів.
|
Незважаючи на контроль не проявляє інтересу до
учіння і старанності, вчиться погано.
|
Колективізм і товариськість
|
Товариський, поважає інтерес колективу, сам
охоче відгукується на прохання товаришів, організовує корисні справи
колективу.
|
Товариський, рахується з інтересами колективу,
охоче виконує доручення, але сам не організовує корисні справи колективу
|
Не дуже товариський, відгукується на прохання
товаришів, але в справах колективу бере участь неохоче.
|
Нетовариський, егоїстичний
|
Ставлення до суспільно-корисної праці
(працьовитість)
|
Розуміє суспільну цінність праці, проявляє
інтерес до нього, добросовісно відноситься до самообслуговування та інших
видів праці, уміло організовує працю інших.
|
Розуміє сумлінну цінність праці, сам проявляє
інтерес, добросовісне ставлення до праці, але інших на суспільно-корисну
працю не організовує і не злучає
|
Працюючи при наявності змагань, вимогливості і
контролю з боку педагогів і товаришів.
|
Не любить працю, прагне ухилятись від неї,
навіть при наявності вимог і контролю.
|
Соціальна активність
|
Регулярно читає газети, слухає передачі радіо і
телебачення, політично добре усвідомлений, активний в суспільній діяльності.
|
Регулярно читає газети, слухає передачі по радіо
і телебаченню, політично добре усвідомлений. Виконує громадські доручення
охоче, відповідально, але не вимагає цього від інших.
|
Політично недостатньо освідомленний, не
регулярно читає газети, вимагає постійного стимулювання з боку громадської
думки старших.
|
Політично мало освідомлений, рідко читає газети,
навіть якщо цього вимагають старші.
|
Рівень вихованості учнів
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар