Схема аналізу виховної роботи в класі класним керівником

 1.Стисла характеристика колективу та окремих учнів:
  • загальні відомості про учнів та їхні сім'ї;
  • суспільна та пізнавальна активність;
  • відповідальність за загальну справу;
  • самодисципліна;
  • уміння переборювати труднощі;
  • культура поведінки в школі та поза нею;
  • працьовитість;
  • повага до законів, символів держави. 
2. Визначення виховних завдань, які поставлені в минулому році (аналіз причин невиконання тих чи інших із них).

3. Аналіз змісту виховання (які звички, знання, вміння, навички формувалися в учнів).

4. Аналіз використовуваних форм виховної роботи (класних годин, зборів, екскурсій, колективних творчих справ тощо).

5. Аналіз використовуваних методів (власного прикладу, переконання, вимоги, стимулювання, доручення)

6. Аналіз умов виховання:
  • санітарно-побутових;
  • гігієнічних;
  • естетичних;
  • природних;
  • соціально-культурних.

7. Аналіз засобів виховання:
  • дитячого колективу (рівень згуртованості, сформованість громадської думки, традиції, наявність лідерів, неформальних груп спілкування);
  • системи суспільних відносин у школі;
  • особистості вчителя;
  • системи учнівського самоврядування (визначення його ефективності).

8. Аналіз результативності індивідуальної виховної роботи:
  • з педагогічне занедбаними дітьми (зазначаються кількість дітей, які стоять на обліку, яких знято з обліку, причини постановки на облік, подається характеристика методів та засобів, які використовуються в роботі);
  • з дітьми, які не цікавляться навчанням;
  • з обдарованими дітьми.
 9.       Аналіз роботи з педагогічним колективом:
  • єдиних педагогічних вимог до школярів;  
  • рівня реалізації всіма учителями в навчальному  процесі виховної функції уроку;
  • участі педагогів у позаурочній та позакласній виховній роботі;
  • взаємодії з керівниками гуртків, секцій.
 10.   Аналіз роботи з батьками та громадськістю:
  • взаємодії з сім'єю (визначення єдиної позиції щодо виховання, участі батьків у виховній роботі класу, школи);
  • тематики батьківських зборів, їх результативності.
 11.     Аналіз результатів виховної роботи:
  •  визначення реального рівня виховання;
  •  визначення ступеня відповідності реальних
  • результатів поставленим цілям;
  •  характеристика динаміки змін рівня вихованості за
  • роками навчання.
 12. Додатки: карта здоров'я учнів класу, карта вихованості, у якій фіксується рівень вихованості учнів.


Немає коментарів:

Дописати коментар